Dove le arti si incontrano

Actea su Facebook

Masterclass con Christian Starinieri

Il grande giorno7 Febbraio 2019
Il grande giorno è arrivato.

Testimonianze

È bello lavorare con gente collaborativa e motivata!😁
Mariagrazia Marcolongo, Associazione Actea
Come una partecipante della masterclass di M° Scardovi ho il piacere di ringraziare l’associazione ACTEA, vicepresidente Mariagrazia Marcolongo per averci accolto durante i giorni di masterclass e la sera del concerto finale, trasmettendo la sua cura e l’attenzione nei confronti di ogni cantante della master. Un trattamento prezioso che mi ha colpito. Grazie di cuore
Yenelina Arakelian
The CITY OF HIGHLAND PARK, ILLINOIS, USA and the Highland Park Sister Cities Foundation–Winner of Sister Cities International’s Best Overall Program–CONGRATULATE Gianni Coletta and Actea on the SOLD OUT performances and concerts which received rave reviews and many standing ovations. Bravo!!!!! Among the concerts was a performance at the Highland Park/Highwood Modenese Society at our famous Bocce Club. When Luciano Pavarotti was in Chicago, he also performed at this famous venue, which will once again host the National Bocce Championships in June 2017. Gianni also inspired students when he appeared as a guest speaker/performer in an Italian language class and workshops at Focus on the Arts. His performance at the Highland Park Rotary was a huge success. Gianni performed for the Mayor at City Hall and received the Key to the City. Adoring fans look forward to his return.
Carol Wolf from CITY OF HIGHLAND PARK - Chicago - Illinois

Lascia una tua testimonianza

Spargi la voce

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: